25

 
 
 
Det är den 25 augusti, och jag undrar var sommaren tog vägen. Det har gått så galet fort! Så vad var det bästa med sommaren? Teenstreet brukar ju sitta på tronen över sommaraktiviteter, och så även i år. Det var SÅ bra. Brukar räkna de veckorna som de något av det bästa i livet, så makalöst bra. Annars älskar jag verkligen de små stunderna med familjen, bästisar och alla goa häng med kompisar. Så välsignat! Dock är jag inte redo att checka ut ifrån sommaren, vill ha mer sol, mer hav och mer av de stunder man räknar fräknar. Men hösten närmar sig oavsett om man vill eller inte. Brukar vara världens mest hösttaggade människa, men inte i år märkligt nog. Nej i år vill jag dröja kvar, stå kvar på trösklen och kika lite åt båda håll, kunna gå eller stanna kvar. Men tillslut måste man kliva över och in i the great unknown where feet may fail. Men nu vill jag njuta av det lilla sista, krama ur de sista solstrålarna, och glömma att höstmörkret väntar om en vecka. 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback