+

hej hörrni!
Hoppas att allt är bra med er! Själv hoppar jag omkring med en stukad fot, men hey! Röntgade foten, och inget brutet eller allvarligt! Kunde ju ha varit mycket värre, så jag är glad!
Jag borde ju få ett bloggpris, typ Sämst uppdatering of the year, men ändå tacksam över att ni hänger kvar! Idag har jag varit i skolan, vi hade en sjukt intressant lektion! På rasterna hängde vi i solen med solbrillorna på näsan! Totally love the sun! Jobbar på brännan redan nu och hoppas på att slippa kamma hem priset "årets kräfta" i år igen. Skämt åsido.
För övrigt så är det städdag i huset idag. Jag blev benådad städningen pga skadad fot, så pöjkarna städar och härjar för fullt nu. Goa huskompisar jag har! Jag är dock väldigt rastlös, har ca ingenting att göra. På torsdagar kör vi tabatakvällar så de flesta är och tränar, men jag sitter här med min fot och längtar tills den mår bra igen. Jaja, Rom byggdes inte på en dag! Hoppas att ni har en fin vecka/månad/år eller vad det tar för mig att skriva blogginlägg igen, haha. KRAM! 
sena sommarkvällar vid havet. (källa:tumblr)
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback